Українська мова

Четвер, 28 травня

Тема: Складання поздоровлення (письмово) товаришам, рідним. Закріплення етичних навичок мовлення

Доброго дня, діти!

Сьогодні у нас останній урок української мови у цьому навчальному році. Я вітаю вас з цією подією і пропоную скласти письмове поздоровдення вашим товаришам або рідним.

1. Лист-привітання — вид ділового листування, який може бути адресований конкретній людині, групі осіб або установі, з метою висловити привітання чи напутні побажання в зв’язку з якою-небудь подією: ювілейною датою, днем народження, присвоєнням звання, отриманням нагороди, призначенням на посаду і т.д.

 Вітають і з приводу безлічі міжнародних та державних (Новий рік, День незалежності, 8 Березня та ін.), релігійних (Різдво, Великдень, Вознесіння і т.д.), професійних і корпоративних свят, важливих подій в особистому житті.

Для написання листа-вітання особливих вимог не передбачено. Його складають у довільній формі, з огляду на індивідуальні вподобання і спрямованість свята. 

Мета будь-якого привітання — це щире вираження захоплення, уваги, сердечності, щоб адресат усвідомив, що він дійсно дорогий і необхідний.


Зразок написання листа-поздоровлення

Спробуйте написати поздоровлення свої друзям, рідним. 

Бажаю успіху!

Середа, 27 травня

Тема: Підсумковий диктант за рік 

Доброго дня, діти!Сьогодні ми напишемо з вами діагностичну роботу аудіодиктант за рік. 

Уважно слухайте, думайте і пишіть. Бажаю успіху!

Ваші роботи надсилайте на Viber 0966167619

Вівторок, 26 травня

Тема: Прийменник. Уживання прийменників для зв’язку слів у реченні

1. Прийменники (службові слова)


2. Робота з підручником: сторінка 112 вправи 2, 3, 4


3. Гімнастика для очей "
Вузлик життя"


4. Продовжуємо працювати з підручником: сторінка 113 вправа 5


Понеділок, 25 травня

Тема: Добір заголовків до текстів. Будова тексту

1. Каліграфічна хвилинка

Урок української мови у 3 класі "Розрізнення слів із коренями, що ...

2. Робота з підручником: сторінка 181 вправа 40


3. Час для відпочинку


4. Продовжуємо працювати з підручиком: сторінка 182 вправа 42, 43

Четвер, 21 травня

Тема: Складання оповідань з поданих речень

1. Каліграфічна хвилинка


2. Склади текст


3. Гімнастика для очей


4. Склади текст

Середа, 20 травня

Тема: Розрізнення в реченнях слів-назв ознак предметів

1. Каліграфічна хвилинка


2. Робота з підручником: сторінка 110 вправи 22, 23, 24


3. Час для відпочинку

Вівторок, 19 травня

Тема: Розрізнення в реченнях слів-назв ознак предметів

1. Каліграфічна хвилинка

2. Робота з підручником: сторінка 106 вправи 9, 10, 11, 12

3. Руханка "Весело нам"

Понеділок, 18 травня

Тема: Розрізнення в реченнях слів-назв дій предметів

1. Хвилинка каліграфії

Д Д д д да до ду од уд ді Де дятел дзьоб Денис дубок У дятла довгий дзьоб.

2. Робота з підручником: сторінув 102 вправи 22, 23, 24


3. Час для відпочинку. Гімнастика для очей "Білка"





Четвер, 14 травня

Тема: Розрізнення в реченнях слів-назв дій предметів

1. Хвилинка каліграфії

2. Робота з підручником: сторінка 100 вправи 16, 17


3. Час порухатися


4. Продовжуємо працювати з підручником. Вправи 18, 19 на сторінці 101

Середа, 13 травня

Тема: Розрізнення в реченнях слів-назв дій предметів

1. Діти, сьогодні ми повторимо з вами слова-назви дій предметів. Як завжди нам допоможуть Мовка і Суржик згадати ці слова

2. Робота з підручником: сторінка 99 вправа 11, 12


3. Час для відпочинку

4. Продовжуємо працювати з підручником: вправа 13, 14

Вівторок, 12 травня

Тема: Розрізнення в реченнях слів-назв предметів. Власні назви

Доброго дня, діти!

1. Сьогодні ми поговоримо про власні назви. Як пишуться власні назви вам розкажуть Суржик та Мовка

2. Робота з підручником. Сторінка 90 вправи 14, 15

 

3. Весела зарядка


4. Продовжуємо працювати з підручником. Сторінка 91 вправа 16

Четвер, 7 травня

Тема: Розрізнення в реченнях слів-назв предметів

1. Закріплення знань про слова-назви предметів
Відео гра "Слово називай - питання швидко добирай: хто? чи що?"

2. Робота з підручником. Сторінка 76 Вправи 3, 4. 5

 3. Весела руханка

4. Продовжуємо працювати з підручником. 

Сторінка 80 вправа 14


Середа, 6 травня

Тема: Добір питань до слів-ознак

1. Виконай завдання усно



2. Робота з підручником

 3. Час для відпочинку



4. Продовжуємо працювати з підручником


Вівторок, 5 травня

Тема: Слова-назви ознак

Здратуйте, діти!
Сьогодні ми поговоримо про слова, які позначають ознаки предметів. Більш докладніше і цікавіше вам розкажуть, як завжди, Суржик і Мовка

2. Робота з підручником

 3. Фізкультхвилинка 


4. Продовжуємо працювати з підручником

Понеділок, 4 травня

Тема: Добір питань до слів-дій

Доброго дня, діти!

 Ми продовжуємо працювати зі словами-діями.

1. Хвилинка каліграфії


2. Робота з підручником
















3. Час для відпочинку

Четвер, 30 квітня

Тема: Слова-назви дій предметів

Здоровенькі були, діти! 

Сьогодні ми повторимо з вами слова-назви дій предметів.

1. Каліграфічна хвилинка

2. Перегляньте відео і разом із Суржиком і Мовкою згадаєте, які це слова-назви дій предметів і на які запитання вони відповідають

3. Робота з підручником


4. Руханка

Середа, 29 квітня

Тема: Змінювання слів-предметів за зразком "Один-багато"

Доброго дня, діти! 

Ми продовжуємо повторювати і закріплювати знання про слова-назви предметів. І сьогодні будемо змінювати слова-предмети за зразком "Один - багато"

1. Перегляньте відео "Змінювання іменників за зразком один багато" де Суржик і Мовка розкажуть вам про зміну слів-предметів.

2. Робота з підручником


3. Час відпочити

Вівторок, 28 квітня

Тема: Повторення за рік. Слова-назви предметів. Назви живих і неживих предметів.


Доброго дня, діти!

Сьогодні ми починаємо повторювати матеріал, який вивчали протягом навчального року.

1. Перегляньте відео "Уявлення про слова-предмети"

2. Робота з підручником

 Час для відпочинку


Понеділок, 27 квітня 

Тема: Складання простих текстів за даним зачином та ілюстрацією. Перевірна робота. Мовна тема "Текст"

Доброго дня, діти! 

Сьогодні ми закінчуємо працювати над темою "Текст".

1. Робота з підручником.

1) Вправа 4 ст. 160. 

Удома з бабусею

Зачин. Андрійко залишився вдома з бабусею.

Кінцівка. Бабуся щиро подякувала Андрійкові за турботу.

2. Запиши текст.

2) Вправа 5 ст. 150

2. Перевірна робота з теми "Текст". 

Виконайте самостійну роботу за допомогою відеоролика

Четвер, 23 квітня

Тема: Складання простих текстів за даним заголовком, планом та опорними словами

1. Повторення вивченого

2. Скласти розповідь за планом, заголовком та зачином.

3. Пальчикова гімнастика "У лісі"

4. Склади розповідь про свою сім'ю.

Середа, 22 квітня

Тема: Складання простих текстів за даним заголовком, зачином. Робота з деформованим текстом 

Доброго дня, діти!
Сьогодні я пропоную вам попрацювати з картками. Уважно читайте, міркуйте, виконуйте. Бажаю успіху!




Пальчикова гімнастика "Ромашка"


Вівторок, 21 квітня

Тема: Складання простих текстів за серією малюнків, ілюстрацією, запитаннями тощо



1. Яка подія відбувається?
2. Назви членів сімї?
3. Де зібралася сімя?
4. У чому стоять квіти?
5. На чому стоять чашки?

Пальчикова гімнастика "В морі живе дельфін"



Четвер, 16 квітня

Тема: Складання простих текстів за планом, за даним зачином та опорними словами

1. Робота з підручником ст. 167

2. Музична пальчикова гімнастика. 

Середа, 15 квітня

Тема: Спостереження за різними засобами зв'язку речень у тексті: вживання слів він, вона, воно, вони, цей, ця, ці; слів, близьких за значенням 

1. Робота з підручником.

2. Складання розповіді з поданих речень. 

 - Прочитайте речення.

 - Запишіть розповідь, замінюючи слово "Люда", іншими словами.

Вівторок, 14 квітня

Тема: Упорядкування деформованого тексту за серією малюнків. Перевірна робота. Списування

  1. Складання розповіді за серією малюнків.

З яких частин складається текст?


Робота з першим малюнком.

 - Що зображено на першому малюнку?

 - Підберіть ім’я для хлопчика і кличку для собаки.

 - Як ви гадаєте про що може бути основна частина нашої розповіді?

Розгляд другого малюнку.

 - Що трапилося з хлопчиком?

 - Як ви гадаєте, що буде далі?

Розгляд третього малюнку

 - Чи справдилися ваші передбачення?

 - Якою ж буде кінцівка нашого оповідання?

Робота з деформованим текстом.

Він витягнув господаря з води.

Сашко разом із своїм собакою ловили рибу.
Собака кинувся рятувати хлопчика.
Сашко вдячний своєму другові.
Раптом човен перевернувся і хлопець впав у воду.


Підбір більш влучного заголовку до тексту.

Риболовля    Вірний друг    Сашко і собака


Запиши текст із заголовком в зошит


2. Перевірна робота. Списування.

Спиши текст. Дотримуйся всіх каліграфічних вимог


    

       
Понеділок, 13 квітня

Тема: Упорядкування деформованих текстів за серією малюнків.

Доброго дня, діти! Сьогодні ми будемо працювати з деформованими текстами і серією малюнків.

1. Прочитайте текст

Осіння пригода

       Діти вирішили підійти ближче до дуба. Раптом в дуплі заблищали два вогники. Василько і Наталка злякались і втекли. 

          Одного теплого осіннього дня Василько і Наталка пішли погуляти в ліс по гриби. В старому дубі вони побачили дупло.       

         Дядько Панас сміливо підійшов до дупла. Засунув в дупло руку і витягнув з нього маленьке злякане кошенятко. Діти забрали кошеня додому.   

         На галявині діти зустріли мисливця дядька Панаса. Вони розповіли йому про свою пригоду. 

2. Уважно роздивіться малюнки.

3. Переставте речення так, щоб вийшла розповідь за малюнками.4. Запишіть розповідь в зошит.

5. Виконай Вправу 14

Четвер, 9 квітня

Тема: Відновлення текстів з деформованими складовими частинами  

Наші маленькі друзі тваринки знову прийшли сьогодні нам на допомогу і принесли цікаві завдання.


1. Завдання від мудрої Сови

2. Завдання від Зайчика

3. Фізхвилинка  

4.Завдання від Ведмедика

 

Середа, 8 квітня

Тема: Відновлення текстів з деформованими складовими частинами

Сьогодні ми проведемо урок з допомогою маленьких друзів тваринок. Уважно розглядайте малюнки, читайте і виконуйте завдання.



Складіть з поданих речень текст, дайте йому назву і запишіть.


Запишіть оповідання в зошит.



Складіть зв'язний текст. Запишіть перше речення.

Вівторок, 7 квітня

Тема: Будова тексту (зачин, основна частина, заключна)

1. Перегляньте відео про будову тексту

2. Робота з підручником

3. Фізкультхвилинка для очей


4. Робота з підручником

Понеділок, 6 квітня

Тема: Добір заголовків до текстів і сюжетних малюнків 

Доброго дня! 
Сьогодні ми продовжуємо працювати з текстом і добирати до нього заголовок.

А зараз пропоную вам відправитися в подорож








Запишіть текст із заголовком





Запишіть одну із загадок


Четвер, 2 квітня

Тема: Добір заголовків до текстів і сюжетних малюнків 

Доброго дня!
Сьогодні ми продовжуємо працювати з текстом і добирати до нього заголовок.


А зараз саме час відпочити



               Успіхів!

Середа, 1 квітня

Тема: Заголовок, його відповідність змістові тексту


   ЗАГОЛОВОК ТЕКСТУ – це назва твору або окремих його частин. Заголовок відображає або тему, або основну думку тексту. Заголовок допомагає передбачити, що буде в тексті, спрогнозувати можливий розвиток подій, зрозуміти ідейний зміст тексту.
Вправа 1 

 1. Прочитай текст.

 У нашій школі гарна бібліотека. У ній багато цікавих книжок. Вони стоять на широких полицях рівними рядами. Ми з товаришами часто тут буваємо.

2. Про що розповідається в тексті? Придумай до нього заголовок. Спиши текст із заголовком
                                              Вправа 2 

 Вправа 3 

Вівторок, 31 березня 


Тема: Визначення теми (про що говориться) та основної думки тексту

Виконай вправи 8, 9, 10, 11

Понеділок, 30 березня 

Тема: Визначення теми (про що говориться) та основної думки тексту

Тема тексту — це його зміст, те, про що (або про кого) в ньому йдеться. ... Основна думка тексту — те, заради чого створено текст (задум його автора), те, до чого він закликає, що схвалює, що заперечує, від чого застерігає, тобто висновок, який випливає зі сказаного або написаного.




Виконай вправи 5, 6, 7 

16 березня

Тема: Упорядкування деформованих речень

Добрий день, діти!

Сьогодні ми будемо працювати з деформованими реченнями. Тобто переставляти  речення таким чином, щоб утворився правильний порядок подій, а також поговоримо про те, як слід ставитись до старших.


Відгадайте загадки.

Моя голубонька рідненька,

Добра, мила і старенька.

Я ніколи не журюся,

Бо у мене є(бабуся)

Сивий, мудрий і поважний.

Заклопотаний, відважний.

Всього я в житті навчусь,

Бо зі мною мій(дідусь)

Як можна виявити повагу до старших?

1. Робота над деформованим текстом

Прочитайте текст.

Роман і Сашко були друзями якось хлопці їхали в автобусі на зупинці зайшла бабуся Роман повернувся до вікна Сашко швидко підвівся і запропонував бабусі місце йому було соромно за друга

Який недолік в тексті? (немає меж речень)

— Перепишіть текст, виправивши помилки.

— Доберіть до нього заголовок. (Соромно за друга)

— Що ви можете сказати про поведінку Романа і Сашка?

З ким з хлопців вам хотілося б подружитися?

Чи доводилось вам бути в такій ситуації?

Так, дуже важливо бути вихованим та допомагати старшим, адже їм вже важче виконувати ту роботу, яку вони виконували завжди. Тому потрібно поважати старшим та допомагати їм тим, чим можемо.

2. Робота за малюнками

Розгляньте малюнки і складіть речення, що їх описують.



За одним з малюнків складіть розповідь, користуючись словами-підказками.

Допомагаю старшим, поступаюсь місцем, допомагаю дістати, старших потрібно поважати.

Фізкультхвилинка



3. Робота над оповіданням

Прочитайте оповідання.

Бабусин борщ

У бабусі дві онучки. Живуть вони у великому місті, а на літні канікули приїхали до неї в гості.

Рада бабуся онучкам. Пригощає їх черешнями, свіжим медом і варениками. Та дівчаткам найбільше хочеться борщу: мама розповідала, що бабуся варить смачний-пресмачний борщ.

Зварила бабуся борщ - зі свіжими помідорами, капустою і сметаною. Та ось біда... Забувати стала. Поки варила - двічі посолила. Поставила на стіл дві миски борщу та й припрошує онучок:

— Ачи солила – й не пам'ятаю... Стара вже... Ось сіль у сільниці – додавайте собі до смаку.

З'їли дівчатка по ложці борщу. Ой, який же солоний! Перезирнулися між собою, усміхнулися непомітно. Ложка за ложкою – виїли та й ще попросили. Та все дякують бабусі. А вона радіє.

— А чи солила ж я борщ? – питається бабуся.

— Ми й не помітили, – каже Ніна. – Такий смачний, що про сіль і не подумали.

— Значить, солила, – полегшено зітхнула бабуся. – А завтра це діло вам доручу: боюся, що забуду посолити.

—Добре, бабусю, – і знову перезирнулись. І непомітно всміхнулись.

Перекажіть оповідання за малюнками.




Домашнє завдання 

Прочитай речення.

Сашко і Рома поверталися додому.

Сашко злякався і втік.

Вечоріло.

А Рома заглянув у кущі і побачив маленьке кошеня.

Раптом у кущах щось зашелестіло.

*Зміни порядок речень так, щоб вийшло оповідання. Запиши його в зошит.
*Розкажи, про кого розповідається в тексті.

Завдання повинно бути виконане до 20 березня. Результати виконання надіслати на Viber за телефоном: 0966167619

17 березня

Тема: Упорядкування деформованих речень

Доброго ранку! Сьогодні ми продовжимо працювати з деформованими реченнями і текстами.
1. Розвиток мовлення


— Що ви бачите на малюнку?
— Чи всі дерева зеленого кольору? Чому?
— Які дерева не змінили свого вбрання?
— Кого ви бачите на малюнку?
— Що вони роблять?
— Як потрібно поводитись у лісі, щоб не порушити спокій лісових мешканців?
— Давайте разом за цим малюнком складемо розповідь.
Складання розповіді за допомогою питань
— Яка пора року настала?
— У яке вбрання одяглися дерева?
— Якими стоять ялинки та сосни?
— До чого готуються звірі?
А тепер запишіть розповідь в зошит.

Настала осінь. Дерева одягнулися в жовте вбрання. Зеленими стоять лише ялинки та сосни. Звірі готуються до зими.

2. Фізкультхвилинка


3. Домашнє завдання.

*Прочитай речення.

Він підійшов до пішохідного переходу і став чекати.

Євген разом з іншими пішоходами перейшов дорогу.

Євген повертався зі школи.

На світлофорі засвітилося зелене світло.

* Зміни порядок речень так, щоб вийшло оповідання. запиши його в зошит.

18 березня

Тема: Перевірна робота з теми "Речення, словосполученя"

Доброго дня! Сьогодні у нас незвичайне заняття, а контрольне. Це означає, що ви повинні скласти тестове завдання: вибрати правильну відповідь із запропонованих варіантів.
В зошитах ви напишете так:
1.  ваша відповідь, наприклад а)
2.
3. 
4.
5.
Завдання 6 і 7 записуєте в зошиті як текст.
Тестове завдання
1. Речення – це …
а) окремі слова; б) слово або кілька слів, які висловлюють закінчену думку; в) група слів.
2. Обери розповідне речення.
а) Де ти, журавлику, зимуватимеш?
б) Про землю піклуйся, золотим зерном милуйся!
в) Діло майстра величає!
3. Який запис є реченням?
а) Світить сонечко.       б) У небі.                в) Це було.
4. В кінці розповідного речення ставиться …
а) кома;     б) крапка;  в) знак оклику.
5. В кінці питального речення ставиться …
а) знак питання;   б) крапка;  в) знак оклику.
6. Утвори текст (розташуй речення у правильній послідовності). Запиши його.
    Одного разу під’їхав підйомний кран. Жив на світі дуже впертий ослик. Він підняв ослика і відвіз далеко. Стане на дорозі й нікому не дає пройти.
7. Склади і запиши питальне речення.
Бажаю успіху!
19 березня

Тема: Текст. Розрізнення групи окремих речень і тексту.

Доброго ранку! Сьогодні ми з вами познайомимося з поняттям "Текст" і навчимося розрізняти групи окремих речень і тексту. То ж що таке "текст"?

 Виконай вправи 1 і 2

Домашнє завдання: вправа 3.



Комментариев нет:

Отправить комментарий

        Від щирого серця вітаю всіх вас з початком літніх канікул. Бажаю усім моїм  учням добре і змістовно відпочити, набратися нез...